KLM


Brainstorm/schetsillustraties

Een interessante samenwerking met de marketing afdeling van de KLM.
Voor deze uitwerking ging ik terug in de tijd. Ik bestudeerde oude advertenties van de KLM en wilde het gevoel van 'het begin' weer terugbrengen.

Mijn uitwerking

Voor een middag was ik welkom tijdens de brainstormsessie m.b.t. de social media campagne voor de olympische spelen 2016 in Rio.
De KLM heeft 'the Orange Livery' een prachtig blauw/oranje toestel om de spelers van de olympische spelen te promoten.
Het doel was om de schakel te vinden tussen de nederlandse deelnemers en the orange livery.
Hoe verbind je sport met een vliegtuig?

Ik mocht plaatsnemen tussen dit marketingteam om alle concepten visualiseren op papier. Op deze manier kon het team direct zien of dit een goede uitkomst was. Het uiteindelijke concept is uitgewerkt door de designer van dit team.

Een prachtig resultaat met enorm goede reacties!

Eindresultaat

KLM

Wil je mij ook een middag mee laten schetsen?

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Gerelateerde projecten

Share by: