Baardguru

Label design | Indoor signing | Content design

De Baardguru was een fenomeen in de Haarlemse binnenstad. Getraind door de beste barbiers van Nederland is Joshua Onclin -oftewel de Baardguru- de absolute kenner in deze oude ambacht. Hij gaf tips & tricks over alles wat betreft baarden. En samen ontwierpen wij met groot enthousiasme zijn labels voor zijn eigen baardolie & baardzeep. Ik visualiseerde zijn tips & tricks naar content voor socialmedia en verzorgde de indoor signing in zijn tweede baardwinkel in Haarlem.

"You don't have to be a cave man to grow a beard!" was de slogan die absoluut gecommuniceerd moest worden naar de klant. Humor is the key.

Na het succes van de baardolie kwam Joshua met baardzeep maar met andere ingrediënten, dus paste ik het ontwerp daarop aan.

Indoor signing

Zonder een belerend vingertje wilde Joshua jongeren aanspreken op een creatieve manier met signing in de baardshop.

  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop

Creative content voor social media

Tips & tricks over alles wat betreft baarden. De baardguru was zeer actief op social media met een baardcommunity waar tips & tricks voor een vollere baard werden gedeeld. Joshua stuurde mij de tips door en ik zette deze om tot visuals.

Heb jij een bedrijf met een verhaal en je wilt actiever zijn op social media, maar je weet niet precies hoe?
Ik kan je helpen tekst om te zetten tot visuals, zodat je beter kunt communiceren met je volgers (klanten).

Stuur mij een bericht

Gerelateerde projecten

Share by: